Як вибрати таксі

7-24-2021

Попит на послуги пасажирських перевезень і таксі за останні два роки збільшився вдвічі – з 22 мільйонів пасажирів до 45.Неважко зрозуміти, що для автомобіліста з відповідним транспортним засобом такий вид діяльності може принести непоганий додатковий дохід, але до питання потрібно підходити грунтовно, і відразу визначитися, який автомобіль краще вибрати для такси.

Сервіси та агрегатори для водіїв таксі пропонують роботу в різних сегментах: попитом користуються не тільки прості і недорогі бюджетні служби, де використовуються простенькі марки автомобілів, але і люксові таксі з автомобілями бізнес-класу, а також автомобілі підвищеної місткості. У кожному сегменті є, до чого придивитися, і сьогодні ми розглянемо, яку машину краще купити для роботи в таксі.

При виборі такої машини можна розділиться на 2 табори — це недорогі, але надійні іномарки, наприклад, renault logan. І друга сторона – це російські свіжі авто, запчастини на які коштують зовсім не дорого (навіть у порівнянні з «логаном»).

Яким буде ідеальний автомобіль для використання в таксі-вирішувати, звичайно, вам, але найголовніше, щоб він був якісно перевірений перед покупкою і дійсно приносив гроші.

Просто і впевнено: для людей, яким потрібно швидко і недорого потрапити з точки а в точку б.всім нам знайомі ці автомобілі – невеликі седани і хетчбеки, часто бачили і кращі часи.

Робота в такому таксі не приносить водієві серйозних доходів, але, з іншого боку, майже не відчутна і витратна частина для ведення такої діяльності. Витрата палива у невеликих бюджетних авто свідомо нижче. Ціни на запчастини, як правило, теж не кусючі, як і ціни на самі автомобілі, що знижує «вхідний поріг».

Якщо у вас є бажання спробувати себе в ролі водія таксі економ-класу і є зайві пара сотень тисяч рублів, то зверніть увагу на бюджетні і народні «робочі конячки».

Вибір машини і установка цінового діапазону повинні бути скориговані з прогнозованими доходами.

Хоча сучасні агрегатори таксі роблять спробу сформувати таксі “середнього класу”, яке вище економ, але відстає від бізнесу, розглядати предметно його складно, так як сегмент розмитий і фактично в нього входить будь-який автомобіль дорожче самих бюджетних моделей, але не дістає до преміум-класу.

Тому відразу звернемо увагу на таксі, в якому все вже зовсім інакше, ніж в економ-таксі. Відмінності тут у всьому: і в автомобілях, і в клієнтах, і в підході до роботи.

Потрібно пам’ятати, що автомобіль, відповідний для роботи в такому таксі, вимагає догляду за собою не тільки з технічної точки зору, але і з точки зору візуальної: підтримка чистоти в салоні і чистоти кузова авто.

Таксі бізнес-класу вигідно відрізняється розцінками на поїздку – за одну зміну водій такого авто заробляє до 10 тисяч рублів в разі, якщо відпрацює хоча б 8-10 годин і йому вдасться отримати багато замовлень. Таким чином, в місяць можна без проблем заробляти більше 100 тисяч рублів, але слід враховувати, що частина цих грошей зажадає ваш автомобіль.

Якщо хочеться зайняти нішу, в якій працює менше водіїв, то зверніть увагу на таксі підвищеної місткості – невеликі мікроавтобуси або компактвени, що мають у своєму розпорядженні більш, ніж стандартними 5 посадковими місцями.

У сша даний вид таксі винесений в окрему категорію, в россі ж лише деякі фірми поповнили свій автопарк мікроавтобусами. Проте, даний клас користується попитом-втім, куди подітися компанії людей, яка не бажає викликати відразу два автомобілі, а їхати потрібно?

Для роботи в такому таксі на вторинному ринку є відповідні моделі, причому ціни на них досить ліберальні – є, де зробити вибір.

Вибір мікроавтобусів не такий широкий, тому що в росії подібні машини частіше являють собою бізнес-шатли, які не підходять для таксі, а куди більше годяться для їзди з особистим водієм. Проте, ціни при замовленні автомобіля підвищеної місткості зазвичай в 1,5-2 рази перевищують вартість замовлення авто економ-класу, отже, пропорційно зростає і дохід водія такого таксі.