Фломська залізниця

Фломська залізниця

Фломська залізниця

Фломська залізниця

Коли в 1909 р. була відкрита залізнична лінія між Осло і Бергеном, не вистачало однієї-єдиної деталі – відгалуження від неї до Согнефьорду. Щоб з’єднати транспортну дорогу і рукав фіорду, у 1923 році було розпочато будівництво Фломській залізниці. Будівництво йшло цілих 20 років. Сама дорога в довжину всього 20 км, зате перепад висот становить 864 метра.

Поїздка включає в себе 9 зупинок, у кожній з яких відкривається своя панорама: дикий і прекрасний гірський краєвид з покритими снігом вершинами, родючі поля і пасовища, а також водоспад Кьосфоссен.

До речі, Фломська залізниця перетинає долину і річку три рази без єдиного мосту. Геніальні норвезькі інженери пустили річку крізь гору через тунелі під залізничною лінією. Там, де поїзд виходить з найдовшого тунелю Фломській залізниці (1320 метра), відкривається самий цікавий вид на підйомі до Мирдалу: залізничні колії на чотирьох різних рівнях на гірському схилі.

По прибуттю поїзда в Флом, можна пересісти на поїзд Бергенського залізниці, наступний в Осло або Берген. Або погулявши по Флому, сісти на поїзд у зворотний бік, щоб ще раз помилуватися унікальною залізницею.